Ozy benimde o haftada öyleydi, doktor zayıf falan demedi ama daha çok ye dedi,aklına geldikçe ye birşeyler acıkmasan da çünkü zayıf bir bayansın iyi beslenemezsen bebeğin kilo alamaz bu haftadan sonrası çok önemli hızla kilo alacak demişti. Şimdi daha çok dikkat ediyorum umarım alıyordur