Kubra001111 Ne durumdasınız kızlar ben de mide bulantısı var ayakta fazla durunca baş dönmesi onun dışında şimdilik normalim 2 hafta sonra kontrolüm var 🥰🌺 umarım her şey yolundadır Allah’tan dileğim