Betulceeblog gebe kalmaya engel oluyor / adet düzensizliği yapar cok yüksek olursa hipofiz bezi incelemesi yapılıyor mr cekilmesi gerekiyor benimde 30,17 idi süt yapan gıdalardan uzak durdum evde mümkünse sütyensiz gezdim cok meme ucu teması yapma elleme gögüslerine ben ilacsız 15 e düşürmüştüm ilaclada hemen düşebiliyor strese baglıda bir hormon cok oynarbaşlı cok stres yapma