Borannnn idrarda eser miltarda yazıyordu protein. Spot idrar yüksekti ve protein/kreatinin oranı yüksekti benim. 24 saatlik idrar topladık gebelik zehirlenmesinden şüphelendik. Tansiyonum hep 11/7 12/7 geliyordu. Sonuc temiz çıktı. Testte sprun vardı ya da enfeksiyondan da olabilirmiş. Toz antibiyotik kullandım 24 saatlik idrar vermeden önce. Sonrasında sonuç temiz çıktı inşallah sizin de böyledir