Nurr384 Kızlar 6.ayima girdim alışverişe başlayacağımda yenidogan zibinmi alayım yoksa 03 aymı alayım bebeğim erkek bebek belki iri olur diye düşünüyorum 03ay alsam diyorum ama sizce bi kaç tanede yenidoğan alayimmi
MerveeAa Yenidoğanları 2hafta sonra giydiremedim bebeğim erkek 3aylık şuan bence 0-3 ve 3-6 alınmalı bol bol
Nurr384 MerveeAa teşekkür ederim canım şuan biraz borcumuz var o yüzden ilk iki ay giyicekleri alicam sadece 03 ay alıp 36 ayı doğumdan sonra alayım diyorum ilk bir iki ay 03 yeterli olur değilmi
MerveeAa Nurr384 2.ayında 0-3 giyememişti bebeğim zıbınlar küçülüyor gözle görülür şekilde bir iki tane de 3-6 alın bence