Kızlar 4+5 de 59 beta hcg ile hamileliğimi öğrendim ozaman yaptığım testler silik çıkmıştı şimdi 5 haftalık doktora gideli 2 gün oldu ve hala idrarda silik hatta baya silik normal mi:( yani gittikçe kırmızılaşması gerekmezmi bende artış oranını bu şekilde kontrol edebilirim diye düşündüm ama doktor haftaya gel dedi bugün ki testte okadar silikki bide test kağıdında 5 üzeri hcg yi tespit edebilir yazıyor ozaman neden edemiyor yani benim hcg düşüyor mu :(