ayse_varol Kızlar merhaba pazartesi sezaryen doğumum var ve ben hasta oldum🤦♀️ boğazım tahriş olmuş. Büyük ihtimalle boğaz ve kulak yolu enfeksiyonu kaptım.😢 sizin iyi gelir dediğiniz bir şey var mı 😢
seyma0661 ayse_varol bal karabiber limon biraz da ılık su karışımı iyi gelebilir. Onun dışında keçiboynuzu özü göğsü yumuşatıyor bide ıhlamur için hemen düzelirsiniz insallah Allah sağlıkla yavrunuza kavuşmayı nasip etsin ❤️
Gokturkmom_ ayse_varol bi tatlı kaşığından biraz fazla balın içine bolca karabiber ve nane karıştırıp yiyin boğazınızı yakar ama geçirir