Kızlar ben sol kolumun üstüne yan bir şekilde yatıyorum yada sağ kolumun üstüne sabah üzerinden kalktıpım taraf değil örneğin sağ tarafa yattıysam sol tarafım inanılmaz ağrıyor ya normalmi sizce sürekli aynı iki tarafın üstüne yattığım için mi ağrıyo kopmuşşş gibiii