Herkese merhabaaa anneler 🤰🏻
Evet sayısız tahminler yapıldı, karşılaştırmalar yapıldı. Kimisi tuttu, kimisi tutmadı. Bizde biliyoruz ki cinsiyet babadan gelen X ya da Y kromozomuna bağlı. Ama erken tahminde bulunmak, eğlenmek bizimde hakkımız hadi başlayalım ? 💃
İnanmayarak bu süreci çok araştırdım, yabancı blog sitelerinde de okuduğuma göre;
“Kız bebeğe hamile kadınlar ilk 3 ay özellikle sabahları çok kusma eğiliminde” imiş. Gerçekten kızımda öyleydi, çevremde de teyit ettim bunu. Hatta 3 hamileliğinde aralıksız kusan arkadaşıma bile sorduğumda “doğru diyorsun oğlumda kusmalarım ve bulantım bir tık daha azdı” diye doğruladı. Eğer bu doğru ise oğlum geliyor olabilir 🤭🩵
Buna göre sizinki ne ?
İkincisi Çin takvimi 📅 bu kiminde tutmuş, kiminde tutmamış. Tamamen tesadüf olabilir. Kızımda tutmuştu, şimdi de erkek gösteriyor ☺️🩵 sizde ne gösteriyor ?
İri göğüsler 🍒
Yine yapılan bir araştırmaya göre göğüslerde hassasiyet ve şişkinlik hamilelik belirtisi iken özellikle büyük görünüyorsa bebiş erkek olabilir 🩵 Sizin nasıl ?
Bir de tam net hatırlamasam da annenin yaşı ile hamile kaldığı ay örneğin; 25 yaş, hamile kaldığı ay da Ekim yani 10. Ay eğer böyle biri çift biri tek sayı ise erkek, ikisi de tek ya da çift ise kız diyorlar 🤷🏻♀️🩷🩵 Sizin ne olacak ? Hadi yorumlarda belirtelim, sağlıkla gelsinler 🩷🩵