[bilinmeyen] psikolojik olarak hazırlamak lazım kendimizi lıkır lıkır gelmiyor ama bebek o kadar kuvvetli çekiyor ki o çekime gelmemeye devam etmesi imkansız😂 benim geldi ama 2 3 güne hatta ilk duştan sonrasına bollaşıyo. sık emzirmek lazım ilk dogdugunda belki yarım saatte bir bile olabilir çok küçük miktarla doyacak zaten ama kanalları acmak onemli. süt gelmesede memede tutun emsin kolostrum için çok önemli. ben biraz narkoz etkisindeydm zamanın farkına varmadım sordum bi saat emzirdin dediler normalde bi saat emzirsem catlar cocuk ama damla damla aldı sütü. düşünün ceviz kadar midesi var belkide, bir cevizi bir saatte doldurabildim ancak😂 ama arttığında sağılıyor hale geliyor ben süt geliyor mu bakmak için 3. gün sagdım sagımda arttırıyor doyup bırakma olmadığı için