Adakiz44 evet tek yumurtayla hamile kalmıştım 18 mm ile, kilo şöyle vermedim ama ilk aşılama sonrası 1 ay insülin direncini düzene koysun diye glifor kullandım ama kilo vermedim diğer ayda 2.aşılamayı oldum işte yanında doktor takviyede vermişti tabi, diğer hormonlarımda bi sıkıntı yoktu, yumurtalarım kendiliğinden hiç büyümüyodu adet vs kendiliğinden olmuyodum hep söktürücülerle oluyodum