Mommirac
Benim 6. Haftada oldu şu an 8+6 ancak progestan kullanmaya devam ediyorum. Doktorum 16. Haftaya kadar kullan dedi. Bir defa yaşadım ancak ilaca devam ettim hep, ilacı kestiniz mi devam ediyor musunuz? Ama doktorlar bir şey yok diyorsa yoktur iyi düşünelim, bu tarz lekelenmeler normal, rengini ve miktarını takip edip doktorunuza yine danışın bence