Mrvtyzcglu benim 6+6 gittim kalp atışı yoktu ve aşırı kanamam vardı spralli gebelik bide şuan kasiklrmda çok kötü ağrı var ve hala leke şeklinde kanmam dewm edyr doktr kesenin 17 cm olduğunu soyledim bu cuma kontrlm var baklm inşallah duyulurda sağlıklı olur yavrum dizinde benimde kimide boş gebelik Dior kese var dedi doktor ama kalp atışı yok ve bu 5 gündür kanma gryrm sürekli önümde ped