Bernagnr benimde hiç bir zaman belirtim yanma olmadı sadece karnım agrirdi biraz. Enfeksiyon gebelikte tehlikeli olabilir geçen hafta sırf bu yüzsen sancılarım çıktı nts de ve bir gün hastanede yattim, o yüzden ilacı kullan bence birde bol bol su tüket, pamuklu iç camasirlar tercih et . Çok geçmiş olsun