Kızlar bebişim bazen çok güzel l emiyor
2 saate bir 15 er dk iki taraftan da . Ama bazen tek taraftan 15 dk emiyor bırakıyor diğer tarafı bi türlü emiyor uyanmıyor. Bazen böyle yapması normal mi? Yeterli gelirmi yinede süt? Eğer tek taraftan emip bırakırsa bidaha kaç saat sonra emzireyim?