Evladımızı önceliği sağlıklı olması çok şükür hersey iyi doktorum 12.6 haftalık net olarak erkek dedi ve 16 haftalık iken gittiğimde ise kıza döndü gibi dedi emin olamadı burdakilerin çoğunluğu da erkek demişti hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı ve bana ultrasyon kağıdı vermedi bu sefer devlet hastanesine gidiyorum