Glyctkl canım benimde kanama alanım var 20 gün önce kırmızı 4 5 damla kanamam olmuştu doktor progestan verdi o gün kesildi 2 gün de kahve lekelenme geldi 20 gündür bir şey yoktu dün tekrar akşam kahve akıntı geldi bugün kontrole gidince doktoruma söyledim kırmızı ve pembe olmadığı sürece sorun yok kahve lekelenme içerdeki eski kan atılıyor denektir dedi gerçekten de ultrasonda baktık ilk zamanlar yukarda olan kanama alanı kese büyüdükçe Rahime doğru inmiş ve 10 mm küçülmüş ordan da artık atıyor kendini kahve lekelenme şeklinde . Doktor bizim için kırmızı ya da pembe olmaması önemli o tür kanamalar farklı ve yeni kanama alanı oluşuyor anlamına gelebilir demişti hemen bir doktora git bence