Damlaguven Selam kızlar 13+3 üz bu haftalarda cinsiyet öğrenen var mı doktora gitsem öğrenebilir miyim sizce
MiracAlpinveUmutunAnnesi Damlaguven Bende öğrendim 11.haftada doktor ihtimal verdi. 16 ya kadar erkek denildi erkek yani
Haticeay Bende dün öğrendim ama doktor ben sormadan kendisi söyledi prof. Doktorum inşallah yanilmamistir 😀 ama şunu da biliyorum ki değişen çok oluyor bu haftalarda o yüzden ben kimseye demedim kız erkek diye 16 yi bekleyecegim😊
Bbsozlm 12 haftalıkken %70 erkek haftaya gel yine bakalım dedi gitmedim haftaya gidicem 15 olucak daha net belli olur inşallah
zeynepdmrrr Damlaguven bende 13. Haftamdayım dün gittim erkek dedi net bi şekilde ama yinede 16. Haftayı bekliyorum daha net anlaşılır
mamaofgirls Damlaguven ilk gebeliğimde bende o haftalarda erkek olduğunu öğrendim herseyi hazırlamıştık nerdeyse detaylıda kız olduğunu öğrendik ve kızımız oldu 🤣 şimdi de 14 haftada doktorum kız dedi ama akıllandım asla alışveriş yapmadım detaylıyı bekleyeceğim 🤣
Damlaguven Benimde bir oğlum var 14. Haftada kontrolde öğrenmiştim ama daha erken öğrenenler var merak ettim bir de sürekli rüyalarıma giriyor çok merak ediyorum cinsiyetini 😊
gizemm54 Bana oğlumda 11+3 de erkeğe benziyor kemikleri kalın demişti dediği gibi oldu oğlum 3 yaşında şimdi hamileyim 11+3 de kız gibi duruyor dedi 17 hafta da net kız olduğunu gördük yani doktora göre değişiyor bence 🥰