Habibeoz Adet gecikmesi 7 gün oldu ve kan sonucum negatif beta degerim0.26 çıktı gecikme sebebi ne olabilir acaba bilgisi olan😔
Seyda2323 Habibeoz çocuk olcak mı ümidiyle bekliyorsan ve sürekli bunu düşünüyorsan o yüzdende gecikmiş olsbilir. Gerçekten stres çok etkiliyor. Yaşamış biri olarak söylüyorum Eğer öyle degilsede mevsimseldir. Daha regli başlamazsa doktora görün
ermelek1 Habibeoz geçen ay bende de oldu aşırı ümitliydim test yaptım 2 gün sonra adet oldum, bazen mevsim geçişi stres olabiliyor