betul1709 Kızlar, 36+6 haftalık hamileyim genizimde yanma var yatarken özellikle nefesim daralıyor böyle olan var mı ya çaresi nedir, yaşayan bilen var mı?
Bezelyelerimm betul1709 mide yanmasını diyorsunuz galiba ben onun ıcın eczaneden ilaç aldım kullanıyorum
a-b1 betul1709 ben de 36+3 oldum bugün. Gece uyanıp sabaha kadar yatamadım bu yüzden mahvetti beni :(
Tubishhhlinaaa betul1709 gaviscon al etkisinş göreceksin ben günde 2 defa içiyorum aynı problemden dolayı suan 33-+5im
betul1709 a-b1 evet geceleri bende sürekli uyanıp duruyorum bu yüzden diyaframa baskı filan mı yapıyor acaba 😕