Merrriiii Kızlar 4+3 üm peçeteye çok hafif bulaşma leke geldi açık pembe ama beta düzenli artıyordu sizce yerleşme kanaması mı? Doktor çağırdı bugün gidicem ama çok tedirginim yaşayan var mı
busrax_ Merrriiii belki yerleşme kanamasıdır. içinizi ferah tutun. inşallah güzel haber alırsınız doktordan
rumikaa Merrriiii yerleşme kanamasıdır büyük ihtimalle 4 haftalık hamileyken ( hamile olduğumu bilmiyordun) normal regl düzenimde regl olmuştum