tugbaugur benim başıma da geldi. Ben uzun süre bekliyordum bebek haberini pkos olduğu için her gecikmede illaki test yapardım ya olmuşsa diye. Bir keresinde 3 tane Artimed kullandım 3u de pozitif çıkmıştı ki gayet belliydi çizgileri. Kanda negatifi görene kadar kendimi hamile hissettim. Ama hamileliğimi de Artimed ile öğrendim. Adetime 9 gün vardi kurban bayramıydi nöbetçi bir tane eczane vardı civarda ben de ordan aldım ve Artimed almak zorunda kalmıştım. Pozitif çıktı gidip kan verdim çok şükür gebelik vardı. Darısı senin ve isteyen herkesin başına.