Aydanurisik Şuan o hastanede 1gunluk snnneyim bütün ravdevulsri saat 9da başlıyor doktorların saati o ama perinat bolumunde sıra bazen hızlı ilerlerken bazen de aşırı yavaş ilerleyebiliyor en iyisi 9dan önce hastanede olun derim🥰
Babyybabyyy Aydanurisik konudan alakasız bir sorum olacaktı. Sezaryen doğum mu yaptınız. Eğer öyleyse dikişiniz estetik mi?
Aydanurisik Babyybabyyy doğum yaptığım gün ve bugün taburcu oldum ama doktor görmeye yada bı açıklama yapmaya gelmedi 10 gün sonrsi için lohusa polikliniği ne kendimrandevu aicam o zaman ogrenicem