Kızlar dogum yapalı 2 gün oldu eşimle nöbetleşe bakıyoruz bebisimize. 2 saatte bir emziriyorum o 2 saat içinde biraz uyuyorum o ara eşim bakıyor kalkıp emziriyorum daha sonra eşim uyuyor. Benim sorum bebek uyurken eşim uyurken bende bebeğin yanında uyusam sorun olur mu? Ne yapmalıyım sizce