Ben de 31. haftada aynı şeyleri yaşadım 1 2 dakikada bi gelen kasılma ile Gittim hastaneye nst 70-80-100 e varıyordu
bir santim açıklık rahim ağzımda bayağı kısalmıştı aynı şekilde serum ve nidilat tedavisi uyguladılar beş gün hastanede yattım
Ciğer geliştirici de yaptılar iki doz
Durdurdular doğumu şimdi 33+5 deyim
Ama bana doktorlar 34. haftadan sonra daha rahat olmam gerektiğini söylediler bebeğin ciğer gelişimi de tamamlanıyor muş içinizi ferah tutun eğer Doğarsa Sağlıklı olacaktır inşallah
Benim durumumda hala tehlikeli her an Doğuracakmışım gibi yatıyorum full
Geçen cuma nişanım geldi bi parça Yine tedavi uyguladılar Geciktirdik yine doğumu olabildiği kadar geciktiriyoruz biz de doğumu
Ama 34. haftadan sonra artık ilaç tedavisi uygulamayacaklar sanırım gelirse gelsin modunda doktor