Nursenaaaa ben daha doğum yapmadım sanırım 2 kişilik odalar hastanedende doktorumdanda çok memnunum sadece doğuma kendi dr denk gelemeyebiliyomuş o biraz garibime gitti sezeryanda yani normal doğumda ebeler giriyo zaten onun dışında hastaneye sadece doğum için gidenlere biraz sert tepki gçsterebiliyolar benim arkadaşımda bitek doğum için gitmişti en azından 2 kez gitmiş olsanız haftalık kontrol bile olsa tavsiye ederim