EslemSare Merhaba anneler ben 31+3 haftalık hamileyim benden sıvı süt gelmeye başladı iki göğüsümden bazen ağrı vuruyo acaba pompalasammı fazla bisi kalmadi doğuma çocuk doğdunda da verebilirim sütü
umrumdadegil EslemSare hayır sağmak tehlikeli olur zaten şimdiden sağmayın bebeğin ilk gelen sütü emsin o çok önemli. Göğüsle oynamak sıkmak doğumu tetikler elleme.
Gebe_hazl Doktorunuza danışın bu konuyu🌸 fazla bişey kalmadı dediğiniz 8/9 haftanız var tahmini o zamana kadar sağım yaparsanız ilk antibiyotik denilen sütünüzü bebeğiniz alamaz
Larraa Memeyi sağarak, meme ucunu da uyarmış olursunuz ve meme ucu uyarımı erken doğum riski oluşturur. Böyle bir şey yapmayın lütfen 8-9 haftalık bir süreç var henüz önünüzde. Tehlikeye atmayın 🌸