Fundaaaa46 göbek taş gibi sert oluyor bebek toplanmış bir yere gibi hissedince o kasılma oluyor işte canım bende bilmiyordum hastaneye tansiyon için gittim ( ki oda hastaneye gidince normale döndü) meğersem ben bebek toplanıyor derken o kasılma oluyormuş açılmam olmuş rahim ağzım kısalmış 😂 ve bende senin gibi sancı ne bilmediğim için anlamadım bişey ben herkesin dediği gibi kasıktan bele vuran yada belden kasığa vuran ağrı bekliyordum ama göbek sertleşince de sancı oluyormuş deneyimlemiş oldum seninde aklında bulunsun bende de ağrı sızı yoktu