Kızlar 6+3 teyim. Bulantım yok. Kasık ağrılarım 5. Haftada bitti. Kendimi hiç gebe gibi hissetmiyorum sürekli aklımda bebeğim gerçekten var mı? Hala yaşıyor mu? Gibi gibi şüpheler yüzünden tam olarak hala sevinebilmiş değilim tadını çıkaramıyorum. Benim gib hisseden oldu mu lütfenn yazın