Feyzakz 24+3 deyim . Ama inanılmaz bir şekilde sağ göğsümün tam altında kaburgamda ağrım var bir şey batıyor gibi yaşayan varmı benzerini 😒😒
Rizelii Feyzakz 39 haftaya geldim hala daha ağrım var sağ tarafımda beni maf etti doktorlar bebek den dolayı diyorlar ama dr gittiğinizde danışın
peaceandlove Feyzakz eveett baya da sürüyor ben şu an 24+1deyim 22.haftada çok ağrıyordu ama şimdi hafifledi