DENIZ_55 PurpleRose Amin inşallah cnm erken doğum riskim var o yüzden yatarak geçiriyor bide bundan önceki gebeligim erken doğum oldu sorunlu idi bunuda yakından dikkatli oluyoruz doktorumla o nederse onu yapıyorum günümü yatarak geçiriyorum hareket etmek kendimi yormak yasak
PurpleRose DENIZ_55 rahim ağzı sıkıtısı mı var canım. Mümkün oldukça yat evet. Bu günlerde geçer inşallah bebeğinini kucağına aldığında bol bol gezersin. Ben öyle diyorum. Bazen gün içinde hava alamadığımı düşünüp balkonda oturuyorum saatlerce oksijen gitsin die. Onlar sağlıkla gelsinde inşallah herşeye değer
DENIZ_55 PurpleRose Amin inşallah cnm yok rahim ağzı kisalmam yok çok şükür sadece kasılma sancı oluyor böbrek büyümesi oluyor hamile iken oda dogumu tetikliyormus suanlik iyi geçiyor çok şükür
PurpleRose DENIZ_55 benimde 2hfta önce başladı kasılmalarım. Böbrekle alakalı birşey demedi doktorlar sadece kasılama oluyor.
DENIZ_55 PurpleRose anladım dikkat et benim böbreğim büyüyor o yüzden oluyor ama saha olmadı olmasın inşallah suan iyiyiz sadece tedbir amaçlı yatıyorum doktor dedi hareket etmek kendini yorma dedi ama iş yapınca vajinemde agri oluyor doktora dedim oda iş yapma eğer devam ederse dogumu tetikler dedi bende iş yapmıyorum dikkat ediyorum
Sdefbyrakc Moomtoobee 19+2 erken doğum riski hipertansiyon riski plesanta arkasında kanama alanıyla devam ediyoruz ve ek olarak +1 kilo🥲
DENIZ_55 PurpleRose evet bizim bi bebeğinizi erken doğum yaptım zorunlu 5 gün sonra kaybettik eşimde o yüzden hiçbir iş yaptirmaz yapma gen gelmesem bile yapmayacan der bende tekrar aynı şeyi yaşamamak için yatıyorum o yüzden doktorunda aynisini diyor bak senin kötü bi kaybın var ona göre dikkat ed der hep bende ediyorum ilaçlarımı aksatmam suanlik iyi gidiyoruz cok sukur inşallah sorunsuz şekilde kucağıma almayida nasip etsin inşallah rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın inşallah 💗
Endoplazmik Moomtoobee bel kalca ağrısı yaşıyorum bir de anasinifi ogretmeniyim bir de 4 yaşında oğlum var şükür bu günümüze 10 aralıkta detaylı yi merak ediyorum bende, sizce eşimle gitmeli miyim biraz zor izin aloyor da
Canh20 babyandmomy__ ben magnezyum ilacının bi faydasunı görmedim şimdi yoğurt yemeye çalışıyorum siz bidakine sorun yine
babyandmomy__ Canh20 magnezyuma ilk başladığımda bende öyle düşündüm ama 1.5 aydır neredeyse düzenli kullanıyorum biraz faydası var yine ağrılar da var tabi
Mrv_123_bg Moomtoobee hareket hissettin mi canım bn hala net bişi hissedemedim çok tedirginim. Detaylıya bile erken gitmeyi düşündüm bu sebeple. 19+4 günlük olduk
ipos 18+6, -1 kg ile devam ediyorum 😀 benim de bel ağrılarım oluyo şimdiden :/ onun dışında göğüslerim çok kaşınıyo büyüdüğü için diye düşünüyorum sürekli bio oil sürüyorum 😀 detaylım da 17 aralık’ta olacakk
tansugl37 18+5 haftalık -5 kilo ile devam. Bulantılarım yeni yeni kesiliyor gibi ama iştah hala sıfır 😂 kilolu hamile kaldım kilo verdiğim için mutluyum❤️
Balllimmm Moomtoobee bizde 18t3 bizimde iki hafta sonra detaylı var 9 kilo aldım çok hızlı kilo alıyorum bu beni korkutuyor. Sonrasında veremessem diye🥴
HoneyDay Balllimmm bende 19+0 10 kilo aldım 1 haftadır ekmek poğaça vs kestim kilomu koruyorum. Seninde öyle yapmanı tavsiye ederim