Ecem0707 sbhak aşılama yaptırmıştım 14 üncü günüm çatlatma iğnesinde 16 ıncı günüm sabah kaset testi yaptım markası artımed negatif çıktı kan vermek istemiyorum negatif görürüm diye içimden ağlamak geliyor rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmasın inşallah🥺🤲🏻
28kbr Ecem0707 bugün benimde iğnenin 15.günü aşılama değil normal denedik test yaptım negatif kan vermeli miyim bilmiyorum artık 1,5 yıldır o kadar yoruldum ki