Busra1644 Elifzgn tam 35 değilim 34+2 yim canım.. ya nasıl gecsin kocaman karnım ile penguen gibi yuruyorum resmen🤭 kasık rahim ağrısı yani gerçekten hayırlısıyla doğurmadı Bi diyorum 😬 senin nasıl geçiyor canm
sacmalamakizim Elifzgn 35+4 oldu kızım, reflüyle uyandım bığazım yanıyor, birde kızım çok hareketlendi hiç durmuyor, uyandığımı fark ettiği an hemen kıpır kıpır. 😂
b-bg Elifzgn 34+4 deyim uykular haram oldu sıcak basıyo yatakta dönemediğim için hangi tarafıma uyursam o tarafım felçli gibi uyanıyorum pelvik ağrısı çok zorluyor sabaha kadar sayarım dahasını zaman tez geçsin inşallah
Annelikmghb Elifzgn 35+4 gece boyunca kalca bacak agrisi uyutmadi cok zor dayanamiyorum artik 🥲 dogumdan sonra gecer dedi doktor son 21 gün doguma
Elifzgn Busra1644 miğde yanması. Kalmalar oluyor genelde doğmasını bekliyorum. Zmn geçmiyor sanki artık. 😂
minimonun-annesi 35+1 deyiz zaman geçmiyor 2 ci sezeryanım olucak Allahın izniyle ödem var şuanlık bazende kramp oluyor alt karında şimdi biz 35 haftayı doldurmuş 36 haftayımı dolduruyor oluyoruz bir türlü anlamıyorum şu hafta meselesini
Mhrbnnn 35+0 bol sert hareketli kızım sağolsun içeride düğün yapıyor sanki 🤣🤣🤣 onun dışında mide yanmasindan ve bel ağrısından biktim
Yenianne6161 33+2 deyim tuvalet molasına kalktık o da hemen uyandı tekmeliyor kızım sağolsun 😂😂 sezaryen istiyorum ben bi de bu saatte onun korkusu bastı 🤣🤣
Dhdhdjdhdk Yenianne6161 sezaryen sonrası zor ameliyat anında bir şey hissetmiyorsun bile 😂😂 Zor derken de bünyeden bünyeye değişiyor bebişine odaklan tadını çıkar. Ben haftaya perşembe 2. Sezaryene girecem
Fundaaaa46 Elifzgn sürekli wc gidip geliyoruz artık bir döşek de oraya atacağım 😂 kusmalar devam ediyor sabahları kusmayacagım günleri iple çekiyorum nasıl bir duygu unuttum normal olmak 😂