Narin17 Kızlar 23 haftalık hamileyim. 1 aydır kaşıntı sonrası çıkan kabarcıklar oluyor. Bu durumu yaşayan oldu mu ne yapmalıyım çok kötü kaşınıyor başladığı zaman 😔 linkte fotoğrafı var kabaran yerlerin
Cerenns Narin17 bende de aynı durum var bende 30 haftalık hamileyim 1 aydır kasıntı var. Doktora gidiyorum bi sonuç çıkmıyor
Eylley Narin17 Benimde böyle ayakta ve kolda iki gün arayla tek tük çıkıyor sinek ısırığı gibi minik minik. 2 sonra de randevum var da uyuz gibi bişeye çok korkarım ya evde kızım var küçük Bi de hamileyim
Narin17 Cerenns Aynen hiçbir problem yok tahlil sonuçlarımda falan gebeliğe karşı vücudun ürettiği bir yan etki olabilir dediler çoğu doktorlar. İnşallah doğumdan sonra geçer kalıcı birşey değildir
Cerenns Narin17 bugün yine doktoruma söyledim oda bana safra asitleri testi yaptırmamı söyledi oda özelde yaptırılıyormuş. Birde onu yaptıracağım o önemliymiş bebeğe geçebiliyormuş. Sizde bi baktırın erken teşhis konması iyidir.