Bugün ilkkez nstye girdim.İki gün önce 34ncü haftaya girdim.Doktor ultrasonla bakarken bebeğin kafası nerde dedim aşağı dönmüş dedi bayağı aşağı indi yani göbek deliğinin rahat 10 cm altına.Ben bir baskı vs hissetmiyorum hissedenler vardı burda yada bebek nerde bilen.Ama sağda,solda ve gövdemin ortasında hareket hissediyorum.Sanırım onlarda el ve ayakları.Karnım çok çıkmadı nstye bağlanırken birkaç hafta önde olanların kocaman karnı vardı benim ortalama 6 aylık gibi duruyor diyebilirim.Acaba karnım dar mı bebek döner mi yine yoksa öyle kalır mı?Normal istiyorum tabiki dönmemesi benim için faydalı.Annemdede bebek nerdeyse orda dururmuş öyle abimlerde hep sağda hissetmiş bende ortada bende mi öyle olacağım acaba.Gerçi annemle tip olarak benzemiyoruz ama.Ne diyorsunuz sizde durumlar nasıl?