Canım ben 3 ay önce spinal anestezi ile sezeryan oldum. Kişiden kişiye değişir mi bilmiyorum ama ben igneyi belden yaparlarken hiç acı hissetmedim ve iki dakika içerisin de uyuştu belden asagisi. Doğumun her anını, doktorların ellerini sürekli hissediyorsun içinde ama asla acı duymuyorsun o an ☺️ ve doğumdan hemen sonra bol bol kafein tüket baş ağrısı kalmasın diye