GamzeeeYigittt 37 haftalığım ve bebeğim aralıksız 2 saattir oynuyor içim dışıma çıktı mahfetti beni hiç bukadar hareket etmezdi uyutmuyor da 🙈 keyfi mi yerinde değil acaba yoksa en korktuğum erken mi gelmeye çalışıyor🥹
Deryakil GamzeeeYigittt ben 21 haftalığım benim bile bazen 2 saat oynadığı oluyor kafanıza takmayın keyfi yerinde
Patatess GamzeeeYigittt Iki haftadır biz de öyleyiz. Elinden gelse karnımı yarıp çıkacak. 😅 Normal ama tabi yeri daraldığı için her hareketini hissediyoruz.
azracan20 GamzeeeYigittt 4-5.ayda öyleydi küçük oğlum oturduk eşimle çay içerken söylemesi ayıp kek bisküvi falan yedim tadını aldı hemen sanırım bi başladı bi daha durmadı korktum hatta acaba bişey mi oldu diye ama keyfi yerine gelmiş sanırım kuş kanat çırpıyordu sanki içimde 😂 arada yapıyorlar böyle yaramazlıklar korkma annesi 😍♥️
Kbraanurr GamzeeeYigittt 32. Haftadayız benim kız yeri geliyor 6 saat aralıksız uyumadan oynuyor nerden geliyor bu enerji anlamıyorum doktorum oynaması iyi bir şey oynamadığı için korkup gelenler var diyor bizimki fazla oynuyor diyorum normal hareketli bir bebek olacak korkma diyor görcez bakalım 😂❤️
GamzeeeYigittt Deryakil Deryakil İnanın 21 haftalıkken oynama ile 37 haftalık oynama aynı değil🥰 doğum yaklaştıkça acaba doğuruyor muyum korkusu da sarıyor. Çünkü oynamasına eşlik eden ağrılar var. Ufak çaplı anksiyete yaşattı gece gece😍
Pelnztrk Deryakil ben 23.haftaya giricem çok öyle hissetmiyorum nadir yani, yada benim kız çok nazlı hep uyuyor😂
GamzeeeYigittt Patatess Hemde nasıl hissetmek hiç mi yorulmuyorsun be çocuğum dedim kendi kendime😁 erken gelmesinden korkuyorum sadece panik atağım tutuyor. Oynadıkça kasıklarım çatı kemiğim heryerim ağrıyor çünkü🙈
Mhrbnnn Hafta erken değildir. Tok olun Dinlenin ve solunuza uzanın uykuya dalacaktir.. şayet rahatsızlık hissedersiniz hasraneye gitmenizi öneririm
GamzeeeYigittt Kbraanurr Yaa 6 saat mii maşallah Allah nazarlardan saklasın😍😍 Benim kızçe de gece boyunca uyutmadı sağolsun. Sağlıklı olsun da son haftalar olunca acaba erken mi doğacak endişesi sarıyor öyle yaptıkça🥴
Patatess GamzeeeYigittt Benim iki gündür karnım da indi. Biraz rahatladım gibi ama her an gelecekmiş gibi bekliyorum ben de. Hareket etmesi daha mı iyiydi diye düşünüyorum. Karnım inince sakinledi biraz 😅
Zhra42 Pelnztrk Bende öyle çok hissetmiyorum 21+2 oldu dördüncü gebeligim benim öbürleri böyle değildi 2. ve 3. erkek 15 16 da filan hissetmeye başlamıştım bunda daha öyle değiliz bu bebeğim de erkek
Minnosaannee GamzeeeYigittt benim minnoşum da öyleydi bazen karnim yarılacak dışarı çıkacak sanırdım. Özellikle sabahları uykumdan uyandırırdi . Eşim konuştukça daha da coşardi . Şimdi 3.5 yaşında. Tötünde kurt var gibi hic durmuyor sabahın 7 sinde ayakta 🤷♀️🤭🤭
Sedefffff GamzeeeYigittt Bende 38 deyim yorulduğumda bebek aşırı hareket ediyor bana uzan dinlen diyor herhalde,sizde yorulmuş olabilirsiniz belki
esmanurbaz_ GamzeeeYigittt 37 haftalık zaten neden erken gelmesinden korkuyorsn 37 den sonra normal zaten gelmesi
GamzeeeYigittt esmanurbaz_ Sezaryen olman gerekiyor suyum sancım nişan vs gelirse çok tedirgin olur panik yaparım🙈🙈