Kızlar hastahabeden geliyorum 36 haftalik hamileyim 33 haftalikken doktor bebegin bacak ve kafası 32 haftada gösteriyor dedi bacak boyu kısaymış ve bugün gidince bu doktorda bacak boyu 32 haftada olduğunu gösteriyor dedi yani 4 hafta gerideymis bacak boyu kafasiyla ilgili bisey demedi pediranolojiye yonlendirdi bunu yaşayıp sonra cocugu normal dogan varmi acaba ister istemez insan korkuyor eşimde özele gidip ordan basktıralım diyor bende bu salıya pediranolojiye randevu aldım yine devlette