Nursenaaaa Kızlar 36+5 oldum an itibari ile tam 39.haftada da sezeryanla kavuşuyorum inşallah 🙏🏻 tarihleriniz belli oldu mu??
Laleyna Nursenaaaa bizde bugün 35+0 olduk doktorum 39+0 da alırım dedi bir aksilik olmazsa 27 aralıkta oğlum kucağımda olacak çok heyecanlıyım
Serrabade Yanlışın var gibi geldi bana Ben Şuan 36+2 yim 38+5 te yani 16 aralıkta doğurucam Senin daha erken hafta olmuyo mu
Nursenaaaa Serrabade Serrabade ya inanır mısınız bunun için bugün hastaneye gittim tekrar yanlışlık mı var diye bende anlam veremedim çünkü neymiş benim 8.hafta gebeliğime göre belirleniyormuş yani o zamanki gebelik değerlerime bakılarak tam 39 haftaymış bir yanlışlık yokmuş resmen 39+3 te sezeryan olucam tabi o zamana kadar sancılanmamış olursam
Serrabade Nursenaaaa Dediğin gibi inşallah sancı falan tutmaz. Ne kadar gelişirse o kadar iyi anne karnında