Ask2108 27 haftalığız, yemek yemeye yerim yok ama açlıktan karnım gurulduyor 🥺 5. Aydan sonra iştahım açıldı.toplamda 6 kg aldım şuana kadar( 5. Aya girene kadar 1.5 almıştım.) sizde durumlar nasıl ? Kaç kilo aldınız iştahlae nasıl ?
kindacute Ask2108 o his açlık değil susuzluk olabilir, yeterli su tüketmeyince açlıkla susuzluk karışıyor bir noktadan sonra
Cnhavva Ask2108 ben 3.5 aya kadar 3 kilo vermistim simdi 2 haftada geri almisim o kiloyu ne yesem esime gel beraber yiyelim diyorum daha yeni yedik kendine ortak mi ariyosun diyo bi kac haftadir bulantilar bitti istahim acildi surekli yemek istiyorum bende
KurabiyeninAnnesi123 Ask2108 37+5 im bende cok acıkıyorm ama zor da olsa tutuyorm kendimi gitmiyor kilolar çnkü 6. Aya kdr 5 kilo aldm 9. Ayımdayim 10 kiloyla tamamliyork dogumumu 5 aralik dogumum olucak
Ask2108 Cnhavva iştah açılınca insan kendini durduramıyor. Sizde de oluyor mu bilmiyorum ama yemek istemiyorum sonrada korkuyorum bebiş aç kalırsa diye 🥹
crescent___ Bende 26+2 de birkaç gündür aç uyanıyorum, ama işin kötüsü psikolojik olarak ne bir şey yapasım ne yiyesim var ama fiziksel olarak açım gurul gurul karnıma uyanıyorum, yemeyince de suçlu hissediyorum ama ne yapasım ne yiyesim var
Ask2108 kindacute yiyorum ama bende kendimce çok uzun süre uyanık kaldığıma bağlıyorum sabahları 7de kalkıyorum geceleri 2de ancak uyuyorum 🥺