Selam güzel anneler 10 haftalık gebeyim son 2 haftadır her ne yersem yiyeyim hazımsızlık ve gaz problemi yaşıyorum ve oldukça uzun süre geçmiyor böyle bişey yaşayan oldu mu çaresi ne acaba bu arada bir sene önce safra kesesi ameliyatı oldum alındı safram bununla alakası olabilir mi