Kızlar merhaba 32 haftalık hamileyim bebeğimin kalbinde delik var malesef kapanmıyor fetal eko çektirdik ve doktorumuz doğum sonrasında kontrol edilip ameliyat olması gerektiğni söyledi. Böyle bir şey yaşayan var mı nasıl oluyor süreç bebeğin toparlanması uzun sürüyor mu çok üzgünüm