Rapor alan analarımız bilgilerinize talibim 😀
32.haftada 8haftalık doğum öncesi analık raporu diye raporu aldım 2 hafta olacak alalı. Bu 8 hafta bitmeden doğum gerçekleşirse eğer doğum sonrası rapor durumu nasıl olacak ?
Rapor süresi bitmeden nasıl yazacak ya da önceki yazılandan o haftalar silinip sonrası olan rapora mı ekleniyor? Beni aydınlatır mısınıızz? 🙏🏼🙏🏼