nurmltli61 Benim 2.5olan değerim 1ayda 5.08e yükselmişti doktor ilaç kullanmazsam bebekte gelişim geriliği bende de ödem şişlik olucağını söylemişti şuna tekrardan 2.5lara düştü değerim doğuma 10 gün kaldı ama en az 2ay kullanmaya devam etmemi sonrasında kontrol ederek bırakmamı söyledi