Celiko bu ayda olmadı kızlar neyse en azından adetim düzenli hale geldi zamanında geldi yani yumurtlamayı daha düzgün tahmin edebilirim en azından
kalorisizpatates Celiko ben de adet olacağımı düşünüyorum vücudum adet sinyalleri vermeye başladı bat 3 Aralık reglim yakındır🥹
1Anneadayiiii Celiko Rabbim doğru zamanda hayırlısıyla nasip etsin inşallah canım hakkınızda hayırlısı olsun 🤲🏻❤️
Celiko raziyebal_16 aynen öyle canım adet düzensiz olunca yumurtlama takibi yapamıyorum ovülasyon testi yapamadım anlamadım bişey ondan hep silikti
Celiko raziyebal_16 evet geçen ay doktora gitmiştim adet düzensizliği için gebelik düşündüğüm için yazdı 15 20 gündür kullanıyorum