Olmuyor kendi çabalarımla doğumu başlatamadım. Denemediğim şey kalmadı doktor cuma son demişti yarın sabah kalkıp gideceğim doğumu başlatacak çok farklı hissediyorum nasıl olacak sancı mı verecek fitil mi yapacak bilmiyorum rabbim bana buraya pozitif bir doğum hikayesi yazmayı nasip etsin sağlıkla kavuşalım hepimiz yavrularımıza bir de evde bekleyen 3 yaşında yavrum var 🥹🥹