Ebruuuliiiiiii Valla gün azaldıkça günler daha yavaş geçsin istiyorum korkudan benim gibi olan var mı 🙈
Tuyu1 Ebruuuliiiiiii Benim son 15 feci korkuyorum normal doğum bekliyoruz baskılar çoğaldı uyku yok ağrıyı sancı zannediyorum ilk hamileliğim olduğuniçin 🥲
Ebruuuliiiiiii Tuyu1 ayy sizin daha azmış belki 15 den erken de gelebilir saglıklıca kavuşun inşallah kolay doğumunuz olur benmım 2. Olucak bende çok korkuyorum 😨
Tuyu1 Ebruuuliiiiiii Ayy vallaha siz tecrübelisiniz azıcıkta olsa benim ilk doğsa mı içerde mi kalsa diyip duruyorum 😀
Plnner Son 9 çok heyecanlıyım. Doktorum normal doğuma yatkınsın dedi ama ne açılma var ne de bebiş kanala girmiş yarın muayenemiz var bakalım neler olacak 😊
Ebruuuliiiiiii Plnner ayy baya az kalmış saglıcakla kavuşun hakkında hayırlısı ne ise o olsun ama son gün bile giren bebek gördüm bol bol hareket edin squat yapın