N135A 6+4 haftalık hamileyım ozelıkle geceleri mide bulantısı normal mı herseyden tiksiniyorum cvplarsanız sevınırım canlarım ☺️
nisoom01 N135A kuzum bana sorarsan gece daha zor oluyor ben bulantıdan uyuyamadıgımı bilirim sabah o safrayı kusunca bitiyor rahatlıyor insan (kendimi avutma şeklim🥹🙈)
Seymabalkara N135A bulantılar için yiyebiliyorsan leblebi veya tuzlu çubuk kraker. İlk haftalarda evde arabada her yerde yanımda taşıdım. Çok iyi bastırıyor.
smyy_k Benim de 8 hafta ve mide yanmam çok fazla oluyor özellikle geceleri . Her şeyden tiksiniyorum yemek yemiyorum ve yapamıyorum da 😅
1Kelebek1 N135A Eşimden ve oğlumdan bile tiksinmiştim asla bana kokuları gelsin istemezdim dışarı çıkarken elimde poşet ağzımıda peçeteyle kapatır çıkardım şu bile kokardı o derece çok normal ☺