Aysun-52 Kızlarrr hıçkırıyor mu bebeğim bu haftalarda olmaya başladı çok kontrolüm 7 sinde.. yaşayan oldu mu
irem0596 Aysun-52 evet 37. Haftadayım o zamanlar da hep nerdeyse her gün ritmik atışlar oluyo bi yerde hıçkırıyor 😂
Damyavuz Aysun-52 yarın tam 35 olacağız bizde bugün 5 kez filan hıçkırdı. Artık 3 bebek olduğu için çok net anlıyorum bazen 5 dk sürdüğü bile oluyor bebeğin ciğerleri geliyormuş doktorum söylemişti.
Mucize-1 Aysun-52 sordum canım doktora saatlerce sürebilir hickiriyor dedi ciğerlerini gelişimini gosterio dedi
Sevimdk Ben de 35 teyım hıçkırıyor günde 2 3 kez kalp atışı gibi oluyor normal öyle olması büyüyorlar
Turtamom Benim ki maşallah sürekli hıckırıyor 35 haftalık hamileyim hıckırığı 2 saat sürüyor 😊 bu kötü birşey değil ama
Aysun-52 Damyavuz yaaa gelişsin gelişsin iyice büyüyüp gelsinler kucaklarımıza 🥰 bende 7 sinde gün almaya gidicem doğum için o zaman soracaktım
Damyavuz Aysun-52 Haftaya kontrolüm var tam gün verir herhalde doktor. Şöyle söylemişti en erken 20 Aralık en geç 24 Aralık alırım diye ama bakalım 🫠 inşallah 23 gibi alır da oğlak burcu olur 😬😅
Aysun-52 Damyavuz bende yay olsun istiyorum babası da yay ve huyları çok iyi erkek bebek olduğu için ona benzesin istiyorum 🥰
Damyavuz Aysun-52 ayyy sana iyisi düşmüş. Özgürlükçü ve gezmeyi severler. Arkadaşımjn eşi kredi çekip tatile gidiyordu. Yiyecek yemeğim olmasın ben gezerim diyor şaka gibi 😬
Seherkarakoc Mucize-1 28 haftaligim dün bende kalp atışı gibi belirli aralıklarla hissettim acaba hıçkırık olabilir mi ? Kalp atışını elimle hissetmem heralde
Mucize-1 Seherkarakoc benimde o haftalarda ufak tefek oluyordu canım ama ben farkına varmiyordum hıçkırık olduğunu bilmiyordum ama büyüdükçe ınsalalh hissedersin daha sert şekilde hickirio bir tatlı oluyorki maşallah 🥰🤣