Merhaba tecrübeli annelerim. Yaklaşık 2-3 gündür devamlı olmayan ama kendini ara ara hissettiren, adet olacağım zamanlardaki gibi bir bel ağrısı yaşıyorum. İlk gebeliğim ve en başından beri riskli bir gebeliğin içinde olduğum için de kendimi tedirgin hissediyorum devamlı. Bunun yanında karında sertleşme de yaşıyorum çoğunlukla tek taraflı oluyor sertleşmeler, bunun için 2 sefer nst de çekildim önceki haftalarda ama sancı vs çıkmadı. Tecrübelerinizle beni aydınlatabilirseniz çok mutlu olurum ❤️